.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صبح پنج شنبه ؛
سفر وزیر جهاد کشاورزی به مازندران +برنامه ها
شمال نیوز: وزیر جهاد کشاورزی برای بررسی وضعیت آسیب‌هایی که بر اثر برف سال گذشته به کشاورزی مازندران وارد شد و همچنین وضعیت واردات مرکبات و برنج و سایر محصولات باغی و کشاورزی در زمان تولید...

شمال نیوز : محمود حجتی ، وزیر جهاد کشاورزی برای بررسی وضعیت آسیب‌هایی که بر اثر برف سال گذشته به کشاورزی مازندران وارد شد و همچنین وضعیت واردات مرکبات و برنج و سایر محصولات باغی و کشاورزی در زمان تولید، فردا پنجشنبه 29 آبان ماه به مازندران سفر می کند.

به گزارش شمال نیوز ، بازدید از باغ 50 هکتاری شرکت پرا در فریم شهرستان ساری ، شالیکوبی و بسته بندی برنج پردیس در جویبار، آبیاری تحت فشار دشت ناز میاندرود از جمله برنامه های سفر وزیر جهاد کشاورزی به استان مازندران است.

همچنین افتتاح کارخانه شالیکوبی زرین برنج شمال در شهرستان بابل و شرکت صنعتی خزر الکتریک در آمل نیز از دیگر برنامه های این سفر یکروزه وزیر کشاورزی به استان می باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

پایگاه اطلاع رسانی دکتر شجاعی 27 آبان 1393
در پی طرح سوال سید رمضان شجاعی از وزیر؛
وزیر جهاد کشاورزی فردا به ساری سفر می کند
در پی طرح سوال سید رمضان شجاعی نماینده ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی ، وزیر جهاد کشاورزی به حوزه انتخابیه ساری و میاندرود سفر می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم ساری ومیاندرود در مجلس شورای اسلامی ، سید رمضان شجاعی کیاسری اظهار داشت: حجتی وزیر جها دکشاورزی در پی طرح سوال از ایشان جهت بررسی مشکلات کشاورزی شهرستان های ساری و میاندرود فردا به مازندران سفر خواهد کرد.

سید رمضان شجاعی با بیان اینکه وزیر جهاد کشاورزی تا کنون به مرکز استان سفری نداشته است ،گفت: کشاورزان و باغداران مازندرانی با مشکلات متعددی مواجه بوده که امیدواریم با سفر وزیر جهاد کشاورزی به استان و آگاهی از این مشکلات راه کارهای لازم اتخاذ شود.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برنامه سفر وزیر جهاد کشاورزی به مازندران یک روزه می باشد و در مدت حضورش در استان از مشکلات کشاورزان بخشهای مختلف شهرستان های ساری و میاندرود بازدید خواهد کرد.
ظریف 28 آبان 1393
آقای وزیر جهاد کشاورزی بنده خدا اینقدر فعالیت و مشغله کاری دارد نمیتوانمند به کارهای شخصی خود برسد و شانه ای بر موهایش بکشد!!!
سید 28 آبان 1393
این مدیرکل ضعیف جهاد کشاورزی مازندران را عوض کنید تا خیالمان راحت شود که ......................... . آقای وزیر به جای بازدیدهای زیاد این مدیر ناتوان را عزل کنید .
یکی ازکارکنان شاغل 28 آبان 1393
آقای وزیر به جای بازدید پروژه وزیر محترم و ارزشی به جای بر رسی پروژه هاعملکرد بسیار ضعیف مدیر ناتوان وفرسوده جهاد کشاورزی ارزیابی کنید این رئیس سازمان مهره مورد حمایت استاندارمحترم وتعداد معدودی از نمایندگان مجلس که بسیار ضعیف میباشد را مورد ارزیابی قرار دهید وحداقل وقتی را جهت گوش دادندنقطه نظران کارشناسان بگذارید آنگاه متوجه خواهید شد درد دل کارکنان سازمان جهاد کشاورزی را عملکرد
فریدونکناری 29 آبان 1393
من فقط یک سوال دارم اگر این خسارت به اذری زبانها یا اصفهانی هامی رسید وزیر بعد از یک سال برای برسی به انجا می رفت .در سال 91 تگرگ وحشت ناکی در روستای ما وروستا های همجوار بارید نه در شهر فریدونکنار وحاصل یک سال زحمت زمین یک هکتاریمان کلا از بین رفت (نزدیک به 15000000تومان )وزمانی به جهاد شهرتان مراجعه کردیم گفتند ایا بیمه هستید که بیمه خسارتتان را بدهد گفتیم اگر بیمه بود چرااینجا می امدیم وجوابدادند کاری از دستمان بر نمی اید ومن مطمعنم حتی مدیر کل در ساری ازاین موضوع بی اطلاع است مشکل استان ما امار های الکی وانگونه نشان دادن که همه چیز مرتب است می باشد که نمی دانم مسولین از این امار های الکی وبله قربان گویی چه سودی می برند
نا شناس 29 آبان 1393
آبيارِ ي تحت فشاردشت ناز مياندرود راچندسال پيش آقاي ناطق نوري افتتاح كرد حالا اين ديگه چيه !!!!!!!!!!
نا شناس 29 آبان 1393
آقای نیاز؛ نقش شما بعنوان عضو کمیسیون کشاورزی چیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! نکنه مثل همیشه از آخر ...؟؟؟؟
نا شناس 1 آذر 1393
آقای وزیر و آقای استاندار
با سلام و احترام
آیا به نظر شما این رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران میتواند تحولی در بخش کشاورزی استان ایجاد نماید؟
آیا به نظر شما ایشان که جرات تعویض حتی در حلقه اول معاونین و مدیران که عمدتا نیروهای احمدی نژاد هستند، میتواند برای کشاورزی استان کاری انجام دهد؟
آیا به نظر شما این روحیه ایشان که توفیق طلبی و حرکت لاک پشتی و گذران امور است تا اینکه به بازنشستگی برسند به قولی آهسته بیاند و آهسته برند تا ..... ، با شعار دولت تدبیر و امید همخوانی دارد؟
و هزاران آیا دیگر .....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.132 seconds.